Önce biraz bu anketten söz edelim. Ocak ayında Twitter’da açılan ve kısaca “siz de katılın” anonsuna yanıt verip ankete katılan 2500 civarı katılımcı elenip 880’e düşürülüyor. Onların anket yanıtlarıyla da bu rapor oluşuyor. Rapor Mart 2009’da hazırlanmış. 880 kişilik katılımcı kitlesi hakkında biraz bilgi verelim, katılımcıların %70’i kendi işinin sahibi, freelance çalışan, uzman, danışman olarak çalışan, bireysel iş sahibi yani kısaca small business owner (küçük esnaf) olarak adlandırabileceğimiz bir kesimden oluşuyor. Takip eden %26’lık kitle, herhangi bir şirkette çalışan insanlar. Yaşlarına gelince; katılımcıların %78.1’i 30-59 yaş aralığında. Katılımcıların %56’sının bayan olduğunu da belirtelim. İşte öne çıkan sonuçlar; Sosyal medya pazarlamasını yüksek oranda (% 90+) 30-39 yaş grubu kitlesi kullanıyor. İş sahibi insanlar çalışan insanlardan çok daha fazla sosyal medyayı kullanıyor. İşleri için sosyal medyayı kullanan kullanıcıların büyük kısmı (%72) ya yeni kullanmay
Truly wonderful and amazing things happening in the universe. Let's discover the final frontier of our imagination.