Skip to main content

Posts

Agaç Kovuğunda Mantar Krallığı

Agaç Kovuğunda Mantar Krallığı , a photo by Makcicek on Flickr. Vee yeni telefonumla ilk fotolar da dökülmeye başladı işte. Son zamanlarda Macro'ya sardırdım. O yüxzden bir süre macro çekip paylaşacağım. Telefon;  Samsung Galaxy Ace . Fiyat - performans temelinden baktığınızda pazardaki en iyilerden biri olduğu açık. Birsürü özelliğini sayıp dökmeyeceğim ama özellikle 3.5 inç ekran boyutu, Android işletim sistemi olması, 5 MP kamerası ve son olarak mevcut şarjla konuşma ve bekleme süresinin oldukça uzun olması benim için oldukça önemliydi. Fiyatına gelince; Açıkcası ürünü elektronik ticaret sitelerinden takibe alırsanız iyi bir kampanya yakalama şansınız var. Şimdi bazı siteler "Fiyatı Düşünce Haber Ver" benzeri özellikler kullanıyorlar. Böylece fiyat düşünce direk haberdar oluyorsunuz. Ha, ben kullandım da işe yaradı mı? Hayır! Cihaz Turkcell, Teknosa vb. yerlerde cazip kampanyalarla satılıyor olsalar da ben en uygun fiyata   hepsiburada.com 'dan aldım. Hem d

baby mushroom

baby mushroom , a photo by Makcicek on Flickr.

Çarşı Cimboma hasta

Çarşı Cimboma hasta , a photo by Makcicek on Flickr.

TTNET Genç Yeteneklerin Yanında!

TTNET’in “Yeteneğe Destek, Yaratıcı Ekonomiye Destek Projesi”yle, gençlerimiz yeni kariyer firsatlarını keşfediyor. Bilişim sektörüyle tanışan gençler, aldıkları eğitimlerle iş hayatına hazırlanıyor. TTNET, Türk ekonomisine destek oluyor. Siz de bu ücretsiz eğitimler hakkında bilgi almak için hemen tıklayın. Bir  bumads  advertorial içeriğidir.

Elektrikli Otomobillere Hazır Olun

Geçtiğimiz yıl (bunu yıllar sonra okuyacaklar için söyleyelim; 2011'de) 864 küsür bin adet binek ve hafif ticari araç satılmış Türkiye'de. Bu rakam  otomotiv sektöründe   tarihimizdeki en yüksek satış rakamı. Geçen yıldan 100 küsür bin adet fazla. Buna rağmen, sektörün daralmasındna dolayı (özellikle geçen yılın son çeyreğinde) genel olarak beklentilerin altında kalan bir satış rakamıdır bu.  Peki 2012'de Türkiye'de otomotiv pazarında neler olacak? Elektrikli? Hiç sanmıyorum. Çünkü bunun için gerekli altyapı ve bilgi halen eksik. Örneğin elektrkli bir araç kaza yaptığında ona gerekli önlem almadan müdahale etmenin yüksek voltajlı riskleri var. Hem halkın, hem de itfaiye gibi destek birimlerinin eğitilmesi ve bilgilendirme gerekiyor.  Yine de gelecek elektirikli otomobilde. Çünkü hem karbon salınımı çok az (her nekadar biz çevreye, doğaya duyarlı bir millet olmadığımız için bu yönü pek umurumuzda değilse de) hem de yakıt tüketimi. Yakıt tüketimi mi? Bu araçlar ya

Euro NCAP Kaza Testi ve Mitsubishi

Mitsubishi'nin araç güvenliği konusundaki hassasiyeti ve öncü yaklaşımı biliniyor. Araçların Euro NCAP kaza testlerinde 5 yıldız alması da bunun kanıtı.  Önce Euro NCAP 'ten biraz bahsedeyim. Avrupa Yeni Araç Değerlendirme Programı ya da kısa adıyla Euro NCAP, Avrupa pazarına çıkacak araçların güvenlliklerini test ediyor. Yani kısaca çarpışma testleri yapıyor. Neredeyse tüm Avrupa ülkeleri tarafından desteklenen kurum, test sonuçlarını "yıldızlı" bir değerlendirmeyle açıklıyor. Web sitesinden çeşitli otomotiv markarlının test sonuçlarını ve ne kadar güvenli olduklarını görebilirsiniz. İşte Mitsubishi ASX 'in NCAP test görüntüleri; Testlerde araç ön, yan ve direk çarpışma testlerinden geçiyor. Böylece sürücü, yolcu, çocuk ve yaya güvenliği açısından aracın ne durumda olduğu görülmüş oluyor. Bu testlerden en iyi sonucu alan araç 5 yıldız'la ödüllendiriliyor. Filmde dikkatinizi çekti mi bilmiyorum. Kaza sırasında yaşam alanı dediğimiz sürüc

Biz Türküz Bize Birşey Olmaz

Çok trafik kazası yaşıyoruz. Çok fazla can ve mal kaybı, çok fazla acı...  Tedbir ve Araç güvenliği bunları önlemenin iki temel yolu. Mitsubishi bu konuda hassas ve öncü yaklaşımlara sahip. Araçların Euro NCAP kaza testlerinde 5 yıldız alması bunun kanıtı. Anlatacağım. Ama önce; Neden bu kadar çok kaza ve kaza kaynaklı yaralanma ve ölüm yaşıyoruz? Yaşanan bu acıların araç sayısı, insan sayısı ya da trafik yoğunluğuyla ilişkisi var elbette ama asıl nedenler; 1. Bilinçsiz araç kullanma (Şuursuz, akılsız da olur) Ehliyeti nasıl aldığı tartışılır şoförler, alkollü, uykusuz, yorgun, öfkeli, adet gününde, canı burnunda, aşk acısı çeken, kendini yolların kralı sanan, megaloman şoförler... Ehliyet kemeri takmayan, kontrollü hız yapmayı bilmeyen yolların aslanları... Bir de aslında ayrı bir başlık altına alınması gereken minibüs, taksi ve otobüs şoförleri gibi trafik kurallarının "diğer şoförler" için hazırlandığına gerçekten inanan şoförler. 2. Bilinçsiz yolcu (Şuursu