Jüri üyesi olarak bu sonuçtan memnun kalamadım ama demokrasi böyle birşey işte. Peki neden?
Birkere bir türlü kompakt bir tasarım yakalayamadılar. Oysa önlerinde Milliyet.com.tr gibi nah böyle kocaman bir örnek de var. Gerçi site, eğitim seviyesi daha yüksek bir kitleye hitap ediyor tabi ve bu açıdan Milliyet'ten ciddi biçimde ayrışıyor.
Bir sebep daha var ki bu belki de en önemlisi; Sitenin mobil versiyonu çok kötü. Gittikçe artan oranda mobilden bağlanıyoruz internete. Bu durumda bir sitenin (özellikle de böyle uluslararası bir haber portalının) mobil sitesi çok iyi olmak zounda. Bug'lar temizlenmiş, güncelleme de sorun yaşanmayan mesela.
Örneğin şu an açıyorum mobilden "Spor" sayfasını, güncelleme 23 Mayıs görünüyor. En üstteki haber de Belçika-Türkiye maçı. Eh yani!
The transition to e-invoice is a revolutionary decision. This is because, in addition to preventing unnecessary paper consumption, easier tracking of invoice tax amounts charged by companies and of course the digitalization of finance / accounting departments was provided. So who provides this service? Provider companies working with RA are providing the basic service for receiving and sending invoices. These companies offer services in creating, sending / receiving e-invoices and reporting with the environments they provide. So far everything is very nice and ideal. The only problem is; Some things have never changed for companies with a large number of invoices. Still the manager / managers have to check and approve the invoices one by one. In short, this is also a process. It is a serious process that requires a lot of effort and time. This process requirement brought forward the idea of integrating e-invoice providers with BPM ( process management ) applica...
Comments