Web’de rastladığım birkaç güzel resmi paylaşmak istiyorum. İşte Google’ın Windows’u yorumlaması ve ortaya çıkan Chrome; http://www.oneblog.it/
Vee işte asıl konu; “Guerilla Marketing” yazınca aşağıdaki resimle karşılaşınca çok hoşuma gitti;
http://citrusme.com/blog/2009/8/17/guerilla_vs_gorilla
Gerilla marketing lafını eminim biryerlerde mutlaka duymuşsunuzdur. Bu resmin yer aldığı blog’da da Gerilla Marketing’i saçma sapan yapıp işi Gorilla Marketing’e çevirenlere taşlamada bulunuluyor.
Son yıllarda oldukça sık kullanılmaya başlanan bu terim yeni bir pazarlama anlayışı. Yeni derken 60’lı yıllara dayanıyor aslında yani yeni falan değil ama değişen koşullar ve zaman, tüketiciye artık sıradışı şeylerle gtmeyi gerektirdiğinden yıldızı tekrar parlayan bir anlayış.
Gerilla marketing’le ilgili yenimakale.com’da güzel bir makale var; “Gerilla” teriminin nereden çıktığını ve bu pazarlama anlayışının gelişimini anlatıyor. Kabaca şöyle anlatabiliriz gerilla pazarlamayı; Düşük bir bütçeyle tüketiciyi beklemediği bir anda ve şekilde yakalayarak ona mesajınızı iletmek. Yani “şaşırtma/şok etme” faktörünü kullanarak zihinde iz bırakmak temel hedef. İşte birkaç örnek;
Kariyer Yapmanın Daha İyi Yolları Var;
Comments