Skip to main content

Posts

Düğün Hediyemiz

Düğün hediyemiz , a photo by Makcicek on Flickr. Efendiiim, sonunda o stresli ama güzel günü atlattık. Fotoğrafları da ufak ufak yayınlıyorum. İşte düğün hediyesi olarak dağıttığımız sabunlarımız. Şeker vs. yerine farklı ve daha kalıcı bir hediye olsun istedik. Her biri farklı esansta sabunlar incili ve dantelli bezle sarılarak dağıtıldı. Umarım misafirlerimiz de memnun kalmıştır.

02.05.2011

02.05.2011 , a photo by Makcicek on Flickr. Düğün masalarının numaraları hazır. Sıra geldi diğer on milyon detaya..

İpek'ten kelebek konseptli çikolataaaam

İpek'ten kelebek konseptli çikolataaaam , a photo by Makcicek on Flickr. Bir insanın inceliği, zarifliği böyle olur işte. Sevgili İpek çikolatanın üzerine davetiyemdeki kelebek konseptini üşenmeyip (hem de zamanını ayırıp) uyguluyor. Teşekkürler İpekçim! Allah hep gönlüne göre versin.

Unilever’in Gizli X9 Faktörü

Unilever, Hindistan’da yeni bir şampuan çıkarmaya hazırlanmaktadır. Şampuanların etiketleri hazırlanırken muzip bir işçi etiketin üzerine “X9 Faktörü İçerir” diye bir ibare ekler. Etikete eklenen bu son dakika değişikliği gözden kaçar ve tüm şampuanlar bu etiketle basılıp dağıtıma gönderilir. Milyonlarca şampuan şişesini toplatıp etiketleri yeniden bastırmak zor olacağından iş oluruna bırakılır. Altı ay sonra mağazalardaki şampuanlar tükenince, etiketi düzgün hazırlanmış yani “X9 Faktörü İçerir” yazmayan yeni şampuanlar mağazalara sevk eder. Ve olan olur... Müşterilerden öfke dolu e-mailler yağmaya başlar; şikayetler, serzenişler… Aslında kimsenin X9 faktörünün ne olduğu hakkında en ufak fikri yoktur. Ama kullandıkları şampuandan Unilever’in bu özelliği kaldırmaya cüret etmesi, tüketiciler tarafından kabul edilemez bir davranış olarak görülür. Unilever ne hakla şampuandan bu özelliği çıkarır? Kısacası; Markanız ne kadar gizem taşıyorsa, ürünün içeriği ne kadar “sır” barındırı